"land of confusion" tonight

Min kväll kommer att fyllas med Disturbed i öronen, datorspelande på skärmen och lösgodis i en skål bredvid datorn. Dessvärre handlar det inte om något aktivt spelande för min del... Jag ska få till en presentation av den forskning som finns kring datorspelande och dess inverkan på språkinlärning. Eftersom det är vad mitt examensarbete handlar om. Imorgon vid lunch ska en version som visar att jag utan problem kan gå upp i början på juni in till handledaren. Uj, uj. Det brinner i knutarna och för att få till rätta stämningen när jag skriver har jag laddat upp med 3.3 timmar Disturbed (fyller på med 97 minuter Volbeat också för säkerhets skull!)... Nu är det bara införskaffning av sockerhaltsförhöjande medel som är kvar. Then I'm going all in!

//D.D\\
... cya on the other side - hopefully alive!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback