less than an hour

Inte ens en timme kvar av torsdagen, vilket betyder att fredagen och inlämningsdagen snart är här. Hemska tanke! Fast jag har inte varit osmart och satt upp någon specifik tid för inlämningen, vilket betyder att jag kan få nästan hela dagen imorgon på mig att skriva. Vilket behövs! Jag har en och en halv sida diskussion och det är inte tillräckligt. Minst åtta sidor till eller något måste jag få ihop under morgondagen. Ikväll blir jag nog uppe ett par timmar till för att få till sista stycket i litteraturgenomgången.  Gissa om jag kommer att sova, sova, sova när jag väl är klar!? Mmm, det kommer jag! Fast... jag vet inte riktigt eftersom jag i ett svagt (?) ögonblick slängde iväg en ansökan till konferensen som är måndag den åttonde. Vad tänkte jag med då egentligen!? Varför skapa mer jobb, stress och nervositet när man redan har tillräckligt? Jag är knäpp... and that's a fact!

//D.D\\
... filar vidare in på småtimmarna antagligen

*****
Fem minuter senare:
... går och lägger sig med klockan ställd på 06:30 nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback