nu är hon hemma!

 



Min lillstrumpa har varit borta i Thailand i två veckor och gissa om jag har varit saknig på henne!? JA!! det har jag. Fast nu är hon hemma igen och jag ska träffa henne och ett gäng galet härliga brudar imorgon kväll. Blir eventuellt utgång också, vilket blir tidigt eftersom det är gratis inträde innan elva. Och det får jag sikta på om jag ska med ut för jag har inte så mkt pengar. Det får bli inget inträde och något att dricka eller inträde och inget att dricka inne på stället. Jag väljer det första alternativet helt klart! Men jag tänker se till att ha kontanter också för jag orkar inte hålla på med sådant strul det blev förra gången. Mamma Mia. Nog om det... nu ska jag prata med Lillstrumpan på msn och berättar för henne hur mycket jag älskar henne!

//D.D\\
... sååå glad att hon och sambon är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback