har du sett herr kantarell?

 


Precis när jag satt och kekade lunch så ringde mor och undrade om vi ville följa med och plocka svamp. Självklart att jag var på. J hade ju fått sällskap av en polare, så jag tänkte att de säkert skulle gamea eller något annat med datorerna. Tar jag ju hellre en (till) skogspromenad än sitta och gocka i sängen eller något. Okej att jag har saker jag hade kunnat och bör göra, men skogen med MammaMu, DaddyDJ, samt Bill och Bull lockade mer faktiskt. Hur skönt som helst var det.  Fick med mig ett gäng trattar också, vilket nog räcker lagom till ett par smörgåsar eller något imorgon. Mumsigt värre. Nu ska jag dock unna mig lite pizza, då jag varit duktig och motionerat så bra idag. Och så film med sambon... Yay!

//D.D\\
... is getting it on *haha*


Bild: http://www.hittabilden.se/visa_gratisbilder-665.html


Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Det är ju så gott med kantarell mackor! :)



SV: Nej verkligen inte, imorgon blir det andra bullar. Prov både måndag och tisdag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback