sitta uppe och uggla



Det kommer bli nattstudier för mig inatt... Många långa också dessutom. Ska förbereda mig med en liten promenad för att bli av med stresshormonerna i kroppen, en varm dusch och så en kopp te. Vindruvorna har jag redan ätit upp, men jag har allt "råd" att äta några till lite senare om så vore. Annars har jag en hel kanna med citronvatten om jag känner att jag blir sugen på något. Mmm, det är uppsatsen om Hogwarts som "spökar" för mig och nu brinner det verkligen i knutarna. Jag förstår inte hur jag lyckas med att stressa upp mig så förbaskat nu för tiden. Jag stressar ju mer nu på 75% än vad jag gjorde med mina 150%. När ska jag lära mig egentligen!? 

//D.D\\
... som ska rycka med sambon på kvällspromenad  

 ********
Uppdatering 23.30:
Nu går jag och lägger mig! Orkar inte sitta uppe mer idag. Går hellre upp tidigt imorgon och sitter i morgontystnaden och skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback