Another downfall

Endast två läsare igår... fast eftersom det inte var något nytt att läsa är det kanske inte konstigt. Det är alltid färre läsare på söndagarna har jag märkt. Brukar ligga på tre läsare om söndagarna faktiskt, men en av mina trogna läsare - Lillstrumpa - är ju på varmare breddgrader. Klart att hon har annat för sig än att läsa min blogg *ler* Fast uppdaterat sin resdagbok har de gjort i alla fall *hihi* Fast det kanske jag har skrivit om redan!?! Usch, jag är minst lika snurrig som vår lärare jag nämnt i ett tidigare inlägg... Inte bra alls eftersom vi har en dreadful presentation att göra snart. Inför nämnda lärare som trots sin snurriga och vimsiga personlighet inte tolererar ngåot som helst strul eller liknande från sina studenter, dvs. oss. Ja, ja... Nu ska jag inte måla faan på väggen redan från början, då det kanske faktiskt kan gå bra. *skratt*

Nej, dags att leta rätt på lite frukost att slänga i mig och en adress att skicka in vfu-intyget till. Sedan bär det av på min trogna trampcykel i den täta morgondimman. *suck* Om det åtminstone hade varit lite trevligare väder idag!!

//D.D\\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback