Fem dagar inte ett ord

Men gissa om jag har sovit... och pluggat!

Vill bara att du ska veta att jag inte glömt bort dig och alla andra här ute i bloggträsket, men jag har prioriterat lite annorlunda den senaste nästan veckan. En hel del sömn och resten plugga är det vad som har gällt, så nu ligger jag nog +-0 på de kontona. *ler* Här ligger jag lite sämre till eftersom jag missat ytterligare en veckans bild, men jag tror nog att mina få, men trogna (?) läsare kan klara sig utan den en vecka. Eller va hur? Det kommer en på fredag istället... en dubbel måhända.

Nej, dags att köra ett par omgångar FieFoeFum nu innan det är dags att sätta sig på bussen trampen är punkad till LC. Det är dags för ett avslutande VOC/MCT-test... Gissningsvis kan jag ha förbättrat mitt resultat med typ 40 pooäng *ler* och det är bra! Blir runt ett VG på Engelska B, som jag inte läst än, eller G på Engelska C till och med. Kommer inte ihåg, men nog fasiken är det ett bra resultat efter att "bara" ha läst A-kursen *hehe*

Nog med mitt skrytande nu... *fy skäms på mig själv* och dags för rånötandet!

//D.D\\
... som dock inte fått mer än en timmes sömn denna natt - gissa om jag är nervös!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback