Insomnia please release me...

Tänkte fixa in ett litet inlägg till mina små bloggvänner där ute som fått kommentarer med tidsstämpel halv fem på morgonen från mig. Det är inte något fel på klockorna, då jag faktiskt är uppe... fortfarande ska väl tilläggas. *I can't get no sleep* Är inne i en sådan där underbar *jag hoppas du hör ironin* period med sömnsvårigheter och eftersom jag inte somnade förrän någon gång söndag morgon, så vaknade jag vid ett idag. Ja, eller på dagen igår blir det kanske ja... Eftersom det är måndag morgon nu *hehe* Mmm, i genomsnitt fyra timmars sömn per dygn sedan i tisdags eller om det är onsdags. Varken kul eller bra. Dags för extra lång föreläsning imorgon också, så jag ska väl hoppa in i duschen om ett par timmar och ta mig iväg. Vet inte om jag ska försöka sova  när jag kommer hem eller om jag ska hålla mig vaken till kvällningen, så kanske,kanske... att jag lyckas vända rätt dygnet. Fast det beror ju helt på om jag lyckas somna alls ikväll. Ja, inte nu då utan bortåt 18.00 eller kanske 19.00. Inte får jag något vettigt gjort heller, trots alla vakna timmar. Mjo, i natt har jag fixat klart mina delar till två grupp-uppgifter som ska in till veckan... Fast vfu-rapporten som skulle vara inne en minut i midnatt i fredags. Glöm det! Eller nej, jag har faktiskt kommit halvvägs på den nu och all kurslitteratur som ska kunna kopplas till det är läst. Inte har jag kommit på något smart för den sakens skull, så jag fortsatte läsa lite mer kurslitteratur till den här veckans diskussion. Det kanske har gett mig en ingång  till hur jag kan skriva vidare på min rapport... *ler*

//D.D\\
... som ska koppla praktik till teori nu!

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Hihi jo jag reagerade på tiden faktiskt :P Egentligen vill jag ut med allt på bloggen, öppna upp helt. För om jag inte kan göra det på bloggen, vart ska jag då göra det... Det enda som stoppar mig är ju att det kan komma in nån som känner mig och läsa. Men hur stor är risken egentligen.. Och gör dom det och inte säger nåt så spelar det kanske inte nån roll heller.. Hmmm... Måste nog fundera lite till på det där.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback