Jag lever i alla fall

Tänkte jag skulle komma med ett inlägg till mina trogna läsare idag så att ni inte tror att jag försvunnit in i dimman, eller så... Jag har faktiskt sovit!! Det är en underskattad syssla det faktiskt... För det är så otroligt skönt att sova efter att inte ha fått ordentligt med sömn under nästan en vecka. Nu börjar allt räta upp sig faktiskt och jag börjar känna mig som människa igen. Skönt.

Ingen dagboksanteckning från Lillstrumpa och hennes goding som är i Thailand för tillfället, men va fasiken... De kan ju inte spendera all tid på Internetcaféer juh. *ler* Ett antal inlägg har det i alla fall hunnit bli och en massa fina bilder också. Hoppas verkligen att de har det trevligt nu den sista veckan de är där. Och att det kommer i alla fall ett inlägg till... allra helst två *hihi*

//D.D\\
... som ska mysa med sin tålmodiga goding nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback