Några korta rader...

... om min vardag as it is just nu: lektioner fyllda med ordträning, så att eleverna klarar testet jag ska ha med dem i maj. Vilket jag tror att de ace.ar förresten! Stressmage över hemtentan i språkhistoria, som jag dock fixat klart idag - ja, just i detta nu till och med. Sedan krånglar naturligtvis skrivaren här hemma och jag som hade tänkt få tentan på lådan innan den tömdes... men så blev det inte. suck Fast min doktor Data håller på att försöka diagnosticera vad för fel som är trasigt. Vidare håller vi på och förbereder vår weekend get away, som kommer att ta oss till hemlig ort där det inte finns någon bråkig skrivare, stressande dator... Inget rinnande vatten heller för den delen, så... Primitivt, men uj, uj, uj... som Auntie M would have put it! hihi

//D.D\\
... ska fortsätta bråka med skrivaren, men Lillstrumpa är ju standby annars.

Ps. Jag är inte Engelsk-skadad för det!? hrm Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback