Tvära vändningar

I min statistikkurva nuförtiden, men det kanske beror på att jag inte är så värst duktig på att uppdatera. Eller va hur!? Det kan faktiskt vara en idé att läsa bloggen varannan dag ett tag framöver då jag nog inte kommer att vara något flitigare på att skriva här förrän... någon annan dag. Kanske till veckan faktiskt!? Det känns som om allt börjar vända uppåt igen och det har jag mina härliga elever på skolan att tacka för! Vilken energiinjektion det var att komma dit och träffa på några av dem... flinar Nu ser jag ännu mer fram emot mina sex veckor där!!

//D.D\\
... looking forward!


Kommentarer
Postat av: emma

Känner igen det där med en statistikkurva sm går som en berg- & dalbana :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback