usch, isch, blä

Någon som känner sig manad att ta över min lingvistiktenta imorgon!? Någon? Inte? Nej, jag förstår er... suck Nu känns det verkligen inte toppen ska du veta, men det är ju som det brukar vara. hehe Att man är så nervös så att man mår illa för det är jag jämt inför en tenta. Och tänk då för hemtentorna som varar i någon vecka eller två!? Fast de brukar jag sätta mig med så fort som möjligt, göra klart och skicka in. Bara för att bli av med den, då jag inte tycker om att vara så nervös att jag mår illa. Med den aktuella hemtentan är det annat läge eftersom jag har haft innedagar på Uni, den här tenta imorgon att plugga till och vfu att planera för. shit

//D.D\\
... som lovar att återkomma med bättre/roligare inlägg efter tentah-vetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback