Våren är här på riktigt!

Ja, solen har varit närvarande i snart en veckas tid nu, så nog måste väl det betyda att våren är här!? hihi Praktiken går suveränt och eleverna jobbar på och är superduktiga och snälla. Allt känns toppen nu! Att det inte blir så många rader skrivna här på bloggen beror helt och hållet på att jag försöker spendera så mycket som möjligt av min lediga tid ute i solen. Samtidigt försöker jag att ligga ett steg före med vfu-rapporten, litteraturuppsatserna och allt annat som ska in och så. Vidare hjälper jag J så att han får iväg alla sina uppgifter i tid dessutom. Det går också rätt bra, men kunde kanske ha gått bättre också.

Nej, nu är det dags att förbereda inför dagens drabbning med tvätthögen!

//D.D\\
... som strålar ikapp med solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback