verkligen borta!

Jag vet inte riktigt vad jag har lyckats åstadkomma idag... om jag ens lyckats med det vill säga! Tror att jag har lite för mycket att tänka på och inte fått tillräckligt med ro i kroppen och huvudet för att lyckas fokusera på vad jag skriver och läser. Får hoppas att kvällens biobesök får mig att slappna av något. Ja, jag ska iväg och se Mamma Mia! ikväll och det tillsammans med min snart 71-åriga farmor! Hon ringde förra veckan (som jag kanske har nämnt!?) och bjöd mig på bio, så om en dryg timme kommer hon för att hämta mig. Så kulturanalyseringen får vara avslutad - för hela dagen tror jag till och med! - och tvätten ska hämtas. Måste hinna få upp något vettigt att ta på mig innan jag hoppar in i duschen!

//D.D\\
... ute i god tid för en gångs skull!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tyckte du då????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback