Anna-dagen

Slänger ut ett litet grattis till alla andra Annor idag! Själv har jag fått en hel del gratulationer från alla möjliga håll och på alla möjliga olika sätt. HiHi. Ja, annars går dagen på som alla andra dagar hittills, dvs. full med studier. Det går dock nästan oförskämt bra med min individuella lingvistikuppgift idag, men jag tänker inte klaga. Nästa vecka - då den ska in - kanske det går supertrögt. Tänker jobba på så gott jag bara kan medan jag har energi och flyt, men just nu blir det datorfri lunch och tillhörande avsnitt av House M.D. Blir en bra längd på rasten då... Annars skulle jag stressa i mig maten och slänga mig tillbaka till datorn och det är inte bra! 

//D.D\\
... stänger ner för en timme eller två nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback