bättre och bättre dag för dag

Idag har det gått riktigt bra och allt känns toppen. Inte alls mycket kvar på den där individuella uppgiften jag satt och slet med igår och slet i mitt hår över. Idag vet jag inte ens varför jag satt och slet mitt hår, då det inte alls var mycket kvar att göra. Fast det kanske är så att det är svårt att se skogen för alla trä'n!? Det tror jag i alla fall... Var iväg och fixade till mig ett par nya skor också... vet inte om jag ska kalla dem höst- , vinter- eller vårskor heller. Jag menar, de funkar ju till största delen av året, så en ganska alltiallosko. Mina underbara bruna mockakängor är ju trasiga, så jag blir helblöt om vänstra foten efter bara någon minut ute i blasket. Så kan jag inte ha det eftersom vi är ute på våra dagliga promenader jag och J... och nu här kring jul blir det extra promenering med Fader Vår också! Kuligt!

//D.D\\
... tar välförtjänt lunchrast på en timme (eller två!)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Klockrent.. Att man inte ser skogen för alla trä´n. Puss <3

2008-12-19 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback