energinivån är låg

Det går verkligen inte på för full fart här hemma just nu. Varken jag eller J har någon direkt energi till att göra något vettigt; eller något alls med andra ord. J har i alla fall lyckats knåpa ihop sin andra inlämning på Java - kursen och det känns bra. Jag har fått iväg ett första typ utkast på lingvistikuppgiften som vi tänkte slänga in till läraren imorgon kväll. Måste dock lägga ner lite jobb på att fixa till med allt språk som måste fixas i den och så ett stycke om multietniskt ungdomsspråk. Får ta det samtidigt som jag skriver om det till tentan, som jag egentligen borde lägga ner mer tid på. Hinner dock inte... Och denna veckan har jag absolut inte ägna en enda minut åt nöjesläsning! Har fått gå emot mina egna regler som 1) inte plugga efter 20.00, 2) inga studieböcker (handböcker eller romaner!) i sovrummet, 3) följa veckoschemat till punkt och pricka...Inte alls bra! Raster är jag enormt dålig på att ta just nu också och det kan vara döden för koncentrationen och energin. Det enda som känns riktigt bra är att jag lyckats bestämma mig för vilken bok jag ska fokusera på till min C-uppsats i Engelska. Yay!

//D.D\\
... försöker febrilt öka på energinivån 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback