inväntar respons

Nu har jag fått i ordning på sista utkastet till vår lingvistikuppgift och inväntar bara den tredje medlemmen i gruppen. Han skulle inte kunna kika ut på nätö förrän kring nio, vilket är rätt snart. Har roat mig med att hjälpa en annan kurskamrat med lite proofreading av en uppsats som ska in snart för komplettering. Nu har hon den nailad och konstigt vore det om de inte godkänner den. Och hemskt jobbigt också för den delen eftersom hon i sådana fall måste skriva en helt ny uppsats för att kunna bli godkänd. Inte kul att börja ta tag i nu när det börjar närma sig examensarbetstider... Jag håller tummarna stenhårt när hon väl skickat in den; såklart! Annars så höll jag tidsschemat och känner mig rätt belåten med dagsverket. Bara att vänta som är kvar nu då... Sedan blir det Tusen strålande solar igen - tror jag! - om jag inte suger tag i nästa Harry Potter - bok som ligger och väntar förstås. HaHa.

//D.D\\
... har hyfsat med tålamod - i vanliga fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback