me wanted?

Ja, jag vet inte om jag nämnt det tidigare, men det kan mycket väl hända att jag redan nu har ett jobb på gång till efter examen. Me very happy! Det känns riktigt kul att känna sig wanted... faktiskt. Nu har det pratats med rektorn på skolan om mig också och det verkade inte helt illa ställt till att jag får jobbet. Gäller verkligen att fixa en bra ansökan och komma iväg på intervju nu. Känns så underbart bra... Tidig julklapp? Som jag dessutom inte får bli alltför exalterad över eftersom det lika gärna kan komma någon som är bättre kvalificerad än mig och sno jobbet mitt framför näsan på mig. Would be just my luck...

//D.D\\
... ska sluta drömma och ta tag i verkligheten (dvs. högvis med studier) nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback