ny vecka

Efter en gratishelg på CoH/CoV så är jag supertrött, men tog mig iväg på telebilden i förmiddags i alla fall. Duktigt gjort, tycker både jag och J. HiHi. En bra telebild, dock kändes det lite väl upprepande eftersom jag faktiskt läst inläsningen till idag. Men det var riktigt bra med repetition av det eftersom jag stressade igenom det lite igår. Var ju tvungen att hinna spela så mycket som möjligt utan att för den sakens skull priotera bort studierna. Tentan kom ju in som den skulle och inläsningen blev gjord. Enda som känns lite trist är att jag inte fick in keywordsen som jag planerat, men då vet jag ju vad det blir att göra idag. Förutom de kapitel lingvistik jag måste läsa för en av uppgifterna jag valt till den individuella inlämningen. Fast det här fixar jag... HaHa. Om jag inte tvärdäckar i soffan medan jag läser, vilket är en stor risk just nu!

//D.D\\
... som sprang på Lillstrumpa på LC idag - skojsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback