ork till att orka

Sitter och försöker att orka med att ta itu med något vettigt, men just nu finns inte orken där. Tentan har jag glömt / gömt undan för idag, så det är engelska som gäller. Måste bara se till att fokusera och det går inte det heller just nu. Tror att tentan spökar för mig, men även de få antal timmar sömn jag fick i natt. Spökar alltså! Antar dock att jag måste ta mig i kragen och sätta igång med lingvistiken så att mina gruppkamrater inte blir lämnade helt ensamma med den uppgiften. Tycker att jag måste skärpa till mig i alla fall på den punkten, så det får bli språkförändringar och pidgin/kreolspråk och lingua franca som gäller närmaste timmen/timmarna.

//D.D\\
... har dock inte skärp!? :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nu får det komma lite snö så det blir ljusare ute, och sen vill man ju ha snö till jul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback