pratglad dag

Dagen har gått mest åt till att prata med nära och kära, via skype eller telefon. Nu börjar det verkligen kännas som helg och ledigt, trots att jag har lite yttepytte kvar att göra på en del inlämningar. Hursom så känns det helg, helg, helg... Och tidig julklapp trillade in här nyss också. En vän till mig och J tyckte att vi skulle få varsin månad på spelet betald av honom, så att vi kunde ha lite roligt över jul. HiHi. Vilken gullig gest! Förmiddagen var det shopping som gällde också förresten, vilket resulterade i lite ny hårfärg till mig. Får bli till att fixa med det imorgon... Hrm, om jag vågar låta J att ha i färg imorgon. Vet inte riktigt om han är direkt stadig på hand då efter ölen de har druckit här ikväll. Den tidigare nämnda vännen kom på besök och ville umgås lite. Kuligt med sånt!

//D.D\\
... ska fortsätta vara lite social nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback