saknat mig?

Jag har varit borta från bloggosfären två dagar nu, då det har varit innedagar/närträff på Uni. Två riktigt givande dagar som jag inte ville ha missat för allt i världen. Mycket praktiska saker och bäst av allt var att botanisera bland alla läromedel och analysera, diskutera osv. Givande! Performansanalysen är också otroligt bra att få göra sådär hands on som vi gjorde på torsdagen. Inte kul att sitta och försöka läsa sig till den... De som missade den här närträffen måste nämligen göra det; stackarna. Men det går så länge man har viljan! Sedan fick jag ju ett litet tips om jobb eller ska man nästan kunna kalla det jobberbjudande... inför nästa höst när jag är klar. HiHi. Gissa om jag blev glad över den öppningen!? Måste visserligen söka jobbet, såklart!, men ändå. Faller nästan som hand i handske med mina tankar inför framtiden, så jag hoppas... 

//D.D\\
... tar tag i närmaste framtiden nu dock, vilket är tentaskrivande.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback