sömnbrist

Inatt tvärvaknade jag vid cirka halv två och somnade nog inte om förrän bortåt fyra på morgonen. Det kändes mindre kul! Jag låg och drog mig till nästan ett idag istället, som var mindre bra... Skulle kolla in en kurskamrats upplägg på en lektionsplanering, men hon hade ju suttit uppe länge igår natt och precis trillat in hon med. HiHi. Nu är det gjort och det är dags för eget skrivande. Nervous Conditions ska in om ett par timmar (as the latest!) har jag tänkt mig, så det är bara att sätta igång. Tror dock jag måste fixa en kopp kaffe till... eller om det får bli toabesök först och mer kaffe sedan!? HaHa. Första koppen måste ha runnit rakt igenom tror jag. 

//D.D\\
... kilar iväg till nödinrättningen här hemma  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter jobbigt att behöva plugga såhär i jultid. Själv har jag tagit mig lov till den 25e

Postat av: Locklig

Är det sista rycket innan julledigheten?

God Jul!

/Locklig

2008-12-22 @ 13:39:15
URL: http://www.metrobloggen.se/fundersam
Postat av: Sandra

Svar: Jag går i trean på gymnasiet men vi har kursprov i fysik B efter lovet så det är bara att plugga på. Fast efter jul...

2008-12-22 @ 23:41:02
URL: http://banilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback