vad är det för dag idag?

Jo, det är Mamma Mus födelsedag -  Hurra, Hurra, Hurra... Blir hämtad av Lillstrumpa och hennes significant other snart. för att åka upp till föräldrahuset. Det blir inte något rejält firande dock eftersom nästan hela klanen ligger i feber. Vi tänkte bara kika in och säga grattis till mor och hej till lillebror (storebror för Lillstrumpan!) som kommit hem från andra sidan jordklotet nu! En riktig ordentlig kram ska jag ha minsann... och han få då såklart. HiHi. Annars börjar det lugna ner sig rejält på studieplanet och det känns riktigt underbart härligt! Fast jag tycker mig känna som att jag sagt det förut; säkert ett antal gånger... Satt mitt i natten och fixade keywords, så jag ska nog ta och kolla igenom dem en extra gång. Får kanske bli imorgon eller något. Sista filandet på andra uppgiften till SvA ska också fixas, men det tar jag "någon gång"... Fast efter imorgon är det helt klart bara softish som gäller ett par dagar!

//D.D\\
... känner sig mer och mer julig till humöret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback