välbehövlig brejk

Toppen det är att ha lite tv-serier att slå på och verkligen koppla av till mellan varven. Det får en att ladda upp batterierna ordentligt och sedan flyger det bara på när man väl sätter sig med studierna igen. Har fått en uppgift till individuella ganska klar... Ja, måste fylla på en del information, men ganska klar är bra i alla fall. Keywordsen är äntligen inskickade och det är bara att invänta respons, vilket nog kommer om ett par dagar om inte redan imorgon kväll. Vår lärare är otroligt rastlös för tillfället verkar det som; eller bara otroligt effektiv. HiHi. Själv ska jag sätta mig och läsa igenom ett par kapitel i veckans inläsning... Ja, inför seminariet nästa måndag. Går toppen det med och kanske att jag hinner läsa ut hela innan min tidsgräns slår in. Inga studier efter 20.00 är det ju sagt!

//D.D\\
... som kanske överskrider den gränsen bara ytte-pytte idag - bara för att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback