vart ska det här sluta?

Jag sitter och skriver, skriver, skriver och skriver. Nu är jag uppe i nästan tjugo sidor, visserligen med framsida och tre sidor bilagor, och det är nästan i stil med en C-uppsats. Vad problemet är!? Ja, jag är inte klar än! Det är den individuella lingvistiken jag sitter och skriver på, men den blir aldrig färdig... Jag förstår snart inte vad det är jag håller på med om jag ska vara ärlig. För jag har inte alls mycket information - tycker jag - men har ändå kommit upp i tjugo sidor. Ett under om den blir godkänd över huvud taget för jag tycker det mesta bara är svammel. Och ändå har jag gjort en intervju och två studier. Ordentligt också - inget slarv här inte! Men ändå känns det bara som svammel!? Är det tentastress eller vad är det för något det här...

//D.D\\
... kilar vidare till sitt maniska skrivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback