Betraktelser från sjukbädden

Har åkt på 6-8 veckors hostan eller vad det nu är den kallas; den där flunsan som gör att man hostar tills man spyr, får ont i hela kroppen osv. osv. Jag mår allt annat än toppen för tillfället, men som jag skrev tidigare när J var dålig - det är inget som stannar upp för det. Har en del att skriva, läsa och lämna in denna vecka och det försöker jag sitta med så gott det går, trots att jag mår som en påse med skit. Tråkboken är utläst i alla fall och den var otroligt lättläst när man läste den i feberyra!? Otroligt knepig upplevelse måste jag säga... Annars då?

Releasepartyt i lördags var sweet as hell! Att lilla Hallsberg kunde bjuda på en sådan trevlig kväll i hårdhetens tecken... Aggregate var bandet och du kan ju alltid kolla in deras
myspace om du är nyfiken på hur de låter! Vidare måste jag ge komplimanger till dj.n som fixade skön blandning av metalmusik under den tiden som bandet inte var på scen! Tack och bock!

//D.D\\
... som återkommer fullt ut när jag mår lite bättre!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Tjena!
Det va kul att du gilla våran releasefest. Jag Googla runt på nätet på just Aggregate och ramla i på din blogg det är kul att man blir ihågkommen. Det är inte omöjligt att det blir fler gånger.
Men dills dess har vi lite andra gig som kan vara intressanta. 18 April i Kulturhuset Örebro. 17 Maj Åsbrorocken. Du får komma och Headbenga och vissa upp Devilhorns. Ha dä gött Mvh. Jocke/Aggregate

2008-04-08 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback