Energikick inför tunga innedagar

Varit ute på två sköna promenader idag och det känns verkligen som om det har gett mig lite mer energi och styrka inför morgondagens drabbning. Samt att det faktiskt kan räcka till fredagen - kanske. Eller så kanske det hinns med en "powerchargande" promenad efter att jag kommit hem imorgon!? Yay isf! Måste verkligen bli lite bättre på att komma ut nu när vi båda sitter och pluggar, men alla som studerar vet hur lätt det är att fastna bland böcker, papper, information och fakta. Suck!

Åh, inser att jag missat idolen Fredrik Lindströms nya program - säsongstart idag klockan 22 - tydligen. Men, som tur är går det i repris *flin* Fredag klockan åtta ska jag bänka mig och se det från början till slut och bara lyssna. Vet du vad skönt det kan vara att bara lyssna ibland? Om inte, så se till att prova på det någon gång!!! Typ på fredag klockan åtta så blir det i alla fall till att lyssna på något vettigt *flin*

Annars... intet nytt! Eller jo, en hel massa *bleep* inför mötet under morgondagen, som helt baseras på missförstånd, som baseras på missförstånd osv. Suck!!! Nu är det riktigt nära till att det faktiskt kan hända som så att jag sitter på bussen hemåt tre timmar tidigare än vad det är tänkt... På grund av allt som ska stötas och blötas om och om och om igen... JAG BLIR GALEN! Varför inte bara låta bygones be bygones!?

//D.D\\
... gettin' crazy and just can't sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback