Fortfarande syyk

Inte kul alls! Har ingen röst, ont i hela kroppen, hostar och nyser utan förvarning, vilket även gör att jag får ännu ondare i kroppen. Usch, och tvi! Hoppas att de flesta av er där ute har klarat er från det här och håller ifrån det i framtiden också för det är inte trevligt alls. Allt bara avstannar känns det som och det är inte bra alls. Idag sov jag till nyss och skulle ha kunnat sova ännu mer, men ska väl vara uppe en timme eller två för att få in uppgifter och sedan kunna sova i natt också. Fast vi får se hur det blir med det...

Nej, dags att vara lite seriös och få i ordning på uppgifterna nu, så att jag kan lägga mig och slobba i soffan igen. Orkar verkligen inte sitta upp då det gör ont överallt... Ah, en kopp the ska jag fixa mig också!

//D.D\\
... som dock återkommer imorgon med en rad eller två!

Kommentarer
Postat av: Sneaker

Åh, nej, är det influensa?? Fy tusan, stackare..
Krya på dig och lycka till med uppgifterna.

Ps. Ego-boosten har fått ett uppsving igen *S*. ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback