Inte alls rätt beslut

Skulle ha tagit och stannat kvar i sängen och sovit ett par timmar extra eller så imorse istället... Känns inte som de där timmarna av diskussion gav mig något och/eller kommer göra något för mina framtida studier heller. Och så var det med det!

Nu har jag massor med plugg framför mig, som jag önskar jag hade ägnat tid åt istället för att spendera tid på en meningslös diskussion. Ja, för mig var den det. Inte ens hälften av kursdeltagarna dök upp, så...

Nej, jag märker att jag skriver och pratar otroligt kortfattat just nu. Vilket påvisar att jag är alltför upprörd och... Ja, jag vet inte!? Besviken kanske, inte vet jag. Hursomhelst så kommer det inte något vettigt ur mig för tillfället, så jag ska spendera ett par timmar med näsan över Heath (den på dryga två tusen sidor!)...

//D.D\\
... återkommer med ett gladare humör om ett par timmar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback