Känns lite småkaxigt

Hemtenta: översättning idag... Ja, eller vilka fem timmar man fr.o.m. igår morse klockan nio till idag midnatt. Själv tog jag en ledighetsdag igår, vilket betyder att jag bara slappade bort hela dagen. Sömn och dumglys på tv kan jag summera upp gårdagen med. Iddes inte ens slå igång datorn, så därav inget inlägg under gårdagen. Ja, tentan påbörjade jag idag klockan 14 cirka... har skrivit av den svenska texten i ett word-dokument, översatt densamma i samma dokument, printat ut en version för att få en lite mer känsla för texten som text, tagit en lyxig och het dusch... Hmm, just det! Åt lite pastasallad från igår, som dessutom smakade mycket bättre idag än vad den gjorde igår. Snart är det dags att kila ner till macken runt hörnet och inhandla lite nödvändigheter, vilket för närvarande är kaffe (helt slut i burken juh!), toapapper (sista rullen inne på "hemliga huset" *hihi*) och så något gott åt respektive student här hemma. *flin* Fast först ska jag göra mig i ordning efter den gosiga duschen. Insåg att jag måste smörja in mig då jag är torr som fnöske i ansiktet - inte kul. Sedan ska jag väl fläta till herrn i huset också, så att han kan följa med ut utan att trassla till hårsvallet alltför mycket. Och nej, jag ska inte slå honom! För din information har han hur långt hår som helst, vilket oftast finns samlad i en lång fläta... Svårt att förklara, men tänk dig samurajstuk, typ?!

//D.D\\
... kaxar vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback