Missed me today?

Har faktiskt varit en lite "bojkotta dator" - dag idag... då jag känner att det blivit lite väl mycket av det igen. Känns inte lika roligt att sitta vid datorn när det är ett måste att sitta vid den bortåt åtta timmar om dagen, så de dagar jag har möjlighet att hålla mig ifrån den, så tar jag chansen. Fast blogga måste jag göra minst ett inlägg om dagen då det har blivit till en vana och det känns faktiskt tomt om jag någon dag inte har skrivit i alla fall en eller två rader här åt er som läser. Hittills har i alla fall fem av er varit inne och kikat, men jag hoppas att ni återkommer lite senare också så att ni inte missar dagens inlägg. Inte för att det är superviktigt det här svamlet, men ändå. Iofs återkommer nog många av er under morgondagen också, så då kan ni ju läsa det här inlägget då. Det tycker jag är härligt med bloggar - ja, IRL-dagböcker också såklart - är att du kan bläddra tillbaka och läsa vad som hände för ett år sedan. Om man nu skrev något då vill säga. Kommer inte alls ihåg om jag skrev något på dagen ett år sedan, men omkring där gjorde jag det säkert.

image64


Jaha, imorgon är det Valentine's Day, vilket är en dag jag tycker har förlorat sin lyster på grund av all komersialitet kring den. Varför ska en sådan underbar dag bli förstörd av giriga köpmän/företagare m.m.!? Personligen kommer jag att bojkotta morgondagen då jag anser att andemeningen med dagen är förstörd! Jag återkommer någon annan vanlig dag och berättar för alla jag håller nära och kära att jag älskar dem istället... Bättre att göra det utifrån sitt hjärta och sina känslor istället för att vara en "sell out" och gå på marknadens alla fula knep! Jag förväntar mig heller inte att få något speciellt av min sambo, då han också tycker/känner likadant som mig, samt vet vart jag står i denna fråga. Underbart!

//D.D\\
... som går mot strömmen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback