Mitt i natten tyst som katten

För det är, för att det har blivit, otroligt tyst i vår trapp den senaste tiden. Det kommer låta konstigt det här, men faktum är att det blivit så pass tyst att det är svårt att somna. Alla har vi ljud som är "hemma" liksom och ett eller flera av dem har försvunnit från vår portuppgång eller något för det är supersvårt att somna nuförtiden. Ok, vi är nattugglor av naturen jag och J - har jag märkt - men det är ändå svårt att somna. *hihi* Fast jag har personligen inga som helst problem med att sova på soffan bredvid surret från J.s dator när han sitter och spelar eller pluggar. Det är ett som är helt säkert! Ibland är jag nästan tvungen att lägga mig och sova på soffan istället för i sovrummet om han ska göra något speciellt uppdrag/mission eller liknande. Sover mycket bättre på soffan än ensam i sängen då... Knäpp är jag, men står för det gör jag också!

Någon mer där ute som har någon knäpp ovana när det gäller sova, sömn m.m.?


//D.D\\
... som nog inte går och lägger sig än på ett par timmar eller tre!

Kommentarer
Postat av: Ghaeth Karkhy

Alla ni som är osäkra på vad ni vill göra på alla hjärtans dag, så kolla in bloggen så kommer ni inte bli osäkra mer... sidan är http://gspelet.blogg.se

Postat av: helene ~ kamelägare

Somna = inga problem, men att sova en hel natt är ovanligt. Vaknar flera gånger, då är det bara at gå upp, ta en fika, kolla in bloggar och röka litet och sen tillbaka til sängen.
=)

Ha en trevlig "alla hjärtans dag".

2008-02-14 @ 06:28:09
URL: http://kamelen.se
Postat av: Emma

Jag & Simon kom på att det är mycket lättare att somna på dagen med alla kläder på, när vi ligger lite härs & tvärs över sängen (mycket mysiare) än när man bäddat ner sig...

2008-02-14 @ 08:49:37
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback