Motivationen är bortblåst

Nu... har det inträffat! All motivation och glädje jag haft och känt ett bra tag är som bortblåst - idag i alla fall - hittills. Fick in ett keyword i litteraturhistorian idag åtminstone, så det kan jag kanske känna mig lite nöjd över. Annars? Massor att göra, men får inget gjort. Två short stories att läsa, analysera och diskutera i en liten rapport kanske man kan kalla det. Fast det är lättare sagt än gjort när det sitter en wordn00b som ska skriva lathund till sin kurs och undrar saker om än det, än det andra. Såå... Hawthorne och Poe får vänta till någon annan dag, men jag har egentligen inte tid med det! Att vänta alltså, men måste för jag kan inte tänka alls just nu. Koncentrationssvårigheter så det stör har jag idag, men det är absolut inte J.s fel (som är wordn00ben jag nämnde förut *flin*) utan otillräckligt med sömn och en misslyckad diskussion. Suck vilken supersämst dag det här har varit... Blä!

//D.D\\
... avslutar detta negativa inlägg innan det blir below zero!

Kommentarer
Postat av: leopardia

men det kommer att komma tillbaka. i promise! heja du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback