Now sis has done HER job Mike!

Jepp, nu är hemtenta-översättningen inlämnad! Känns superskönt, då det innebär att en av *hmm* sex(?) delkurser är avklarad redan. Är på god väg att kirra den andra också, då litteraturhistorians alla moduler kommer att trilla på nu också tror jag. Kommer nog gå vidare och läsa på och skriva keywords till de två sista här under veckorna som kommer. Vilket betyder att jag får ytterligare mer tid över till allt annat som dyker upp nu. Lingvistik bland annat. Hugaligen vad det känns snurrigt i den kursen, men det ska väl gå väl det med om man nu har fixat till så man har tid att sitta och klura lite på egen hand. Finns ju alltid annan litteratur att kika i också om det känns snurrigt. Fast det är himla kuligt att läsa lingvistik och language history faktiskt :D

Jaha, B1 har nog landat i Bangkok (var det va?) nu tillsammans med BigMac, så nu får jag kolla in blogg och bilddagbok lite regelbundet då!?  *flin* Ska tipsa kusinen som också ger sig iväg här om en vecka, så att hon kanske får något tips om where to go (or not!). Du får ju kika in här och hos lillstrumpa om du är nyfiken på vad som händer här hemma i kalla svedala lillebror! :P

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för äventyr hos en av handlarna här i stan, då det vankas storhandling. Förstår inte hur det kommer sig att skafferier, lådor, kyl och frys är tvärtomma?! Clueless actually, men sån är det... och måste fixas inför de kommande dagarna.

//D.D\\
... getting her self ready for battle against the rulators... Öhh... eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback