... och dessutom regnar det!

Precis, glömde ju säga att det dessutom regnar 'cats and dogs' här hos mig också. Inte kul alls - speciellt inte när man är så trött och seg som jag är. Vi fick dessutom besök av en bekant, som vi inte sett på ett år, så det är ju inte något läge för att gå och lägga sig direkt. Visserligen är det mer J.s vän än min och jag tror ärligt talat inte att han skulle bli arg eller sur om jag gick och lade mig, men lite hyfs har jag allt kvar i kroppen! *flin*

Ja, nu har jag efter en stunds gnoing insett att vi måste köpa nya persienner till sovrummet! Det handlar inte ens om att fundera utan vi MÅSTE köpa nya... Jag tänker inte ödsla mer tid på att få dem i ordning igen that's for sure. Nya sängkläder är det beställda också... Hihi! Det känns otroligt skönt att känna att det börjar bli ordning här hemma äntligen efter att vi började göra om här hemma. Ja, målning har jag kvar, men samma sak som ovan... Jag tänker inte börja lägga mig på hallgolvet och måla lister medan vi har besök! Fast han skulle ha fått sig ett gott skratt då i alla fall. Nej, det kan bli imorgon kanske... eller snarare jo, det får bli imorgon. Dags att det blir av nu!

Hjälp, jag har fiskfiléer att fixa i ordning; panera och steka upp alltså. Vet inte om jag orkar ställa mig och laga mat nu. Ja, hinner inte heller dessutom eftersom det är dags att hämta upp tvätten snart. Får verkligen se till att jag inte missar det, då det är någon som har tiden efter. Sedan har jag hittat mer tvätt, så det är bara att boka en ny tvätttid till imorgon eller fredag. Besök till frissan som jag tänkt fixa denna vecka får skjutas upp till nästa, men det MÅSTE jag se till att fixa.

//D.D\\
... som ska sluta tänka efter nu då det bara verkar dyka upp fler MÅSTE...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har hittils haft en riktigt bra dag. Pluggat bra, fått tag i handledaren och precis nyss fick jag ett städryck och började plocka och känner att viljan finnas att fixa & dola. Så det känns bra. Ska hälsa från Micke också. Han var inne på msn en kortis förut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback