Tråkblogg för tillfället

Har inte någon inspiration eller energi att komma på något att skriva om riktigt för tillfället. Vet inte vad det kommer sig på, men misstänker skarpt att det är det möte jag tidigare skrivit om som totalt ryckte undan mattan under fötterna på mig. Jag är nog kanske lite smått långsint ändå eftersom det nu har gått i alla fall en och en halv vecka. Fast vi ska ju träffas "In Real Life så att säga" nu på torsdag - shit, det är ju imorgon - och då vet jag inte vad som händer om fel ord yttras. Är som en krutdurk var stubintråd legat och pyrt i nästan två veckor, så helt säker känner jag mig inte. Har otroligt lätt för att tvärtända och då går jag i kommando ut ur salen. Och tar nog till och med mitt pick och  pack och åker hem!! För jag tror inte det är bra att stanna kvar och umgås med "fienden" resten av dagen. Koncentrationssvårigheter skulle jag ha om inte annat, så då kan jag lika gärna sitta på en buss och bli vaggad till sömns en timme. Sova en timme och komma hem och göra något vettigt av resten av dagen...

*** förlorat material, typ tio rader... suck! ***

//D.D\\
... skulle nog ha stannat kvar under täcket idag!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback