Det går fort när man har roligt

Fast jag kan inte påstå att det har varit nöjen som fått tiden att gå idag. Hushållspysslande och studier har det varit idag för mig! Kanon faktiskt. Känns bra att veckan fick börja så här då det kommer "försvinna" två dagar för min del. Ja, det är ju dags för närträffar inne på Uni igen och de har på något vis lyckats trolla fram två timmar till... Snacka om att de försöker vara så effektiva som möjligt när vi väl är inne. Kan dock inte påstå att det verkar bli speciellt effektiv vad gäller vår inlärning, då det endast kommer kännas som om det idkas korvstoppning under två hela dagar! Vi kommer inte hinna avsluta första kursen innan en massa information om den nya kursen sätter igång och det känns lite lagom halvbra. Ja, ja... vi klarar allt! Det har vi ju fått bevis på vid tidigare tillfällen under utbildningens gång, så...

Ja, vi missar vårt enda tillfälle att repetera vår muntliga presentation som ska avgöra betyget i kultur och kommunikationskursen. Tack för den... Därför har vi fått slava ihop ett ordagrant manus som vi måste nöta in utantill, då vi blir underkända om vi har fusklappar, till på torsdag. Minus onsdag då eftersom vi kommer att sitta och lyssna på information och föreläsningar angående nya kursen mellan nio och nitton (tio timmar!)... Sån är det! som B1 skulle säga...

//D.D\\
... som ska fortsätta skriva manus nu!

Kommentarer
Postat av: helene ~ kamelägare

Hej hej. Skulle ha tittat in tidigare, men hela min blogg krascha efter min frulle i morse, så jag har pysslat med det hela dagen, ja nästan, halva gick åt i alla fall.

Skall bara säga att du behöver nog inte dra till bali för att få en så'n där cool balle-askkopp, de finns härhemma också. Kanske inte precis lika cool, men nästan.
=P

Ha det gott, plugga inte ihjäl dig.
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback