Sunday... without sun!

Fast inte drar det ner mitt humör något för det... Fortfarande på strålande glatt humör och det är skönt! Känner mig lite hängig dock, men det är bara att softa till det lite med ytterligare en kopp the, tofflor, filt och en god bok. Har inte tid eller lust att bli dålig nu, fast det kan ju finnas risk för det. Många som är dåliga nu och det minskar ju inte risken direkt. Ändå tror jag nog att jag klarar mig den här gången... Eller i alla fall hoppas för det är så tråkigt att vara snuvig och snorig, hostig och harklig. Därför önskar jag alla sjuklingar där ute ett snabbt tillfrisknande! Jag lider tillsammans med er idag då jag känner att jag har energi till det *ler*

Återkommer nog senare med lite roligare inlägg, men nu ska jag fixa den där koppen med Peach Mango... och krypa ner med den första kvinnliga romanförfattaren Aphra Behn's roman om Oroonoko, som ingår i litteraturdelen nu i vår. Borde egentligen börja med Romeo and Juliet som ska in först, men jag är inte som alla andra jag utan börjar lite mitt i med uppgifterna. *flin* Jag vet, lite stönig av mig, men sån är jag!

//D.D\\
... som kommer tillbaka...snart... don't u worry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback