Busy, busy...

Födelsedag, pappsens födelsedag, närträff på Uni, midsommar... Hmm, och lite kontraktskriving. Där emellan en massa läsning inför uppgifterna som vi har fått att fixa till på måndag efter midsommar. Fullt upp med andra ord! Kanske glasklart för de få läsarna som troget är inne och kollar läget att jag inte hinner uppdatera speciellt ofta. Åtminstone inte så ofta som jag skulle vilja! En liten rad då och då skulle man ju kunna hoppas på kanske, men inte ens det hinner jag. Usch! Ska försöka ta mig i kragen, men samtidigt måste vi lägga in en högre växel när det gäller motionen också. Sommaren börjar ju ta slut nu från och med midnatt... Måste uppnå mitt mål, vad det nu är för något, innan "riktiga" utbildningen börjar till hösten har jag bestämt mig. Hmm, kanske dags att ta sig en funderar på vad jag har för mål också då eftersom det är dags snart. Hittills är det fem centimeter i midjemått som har försvunnit och på lår och överarmar är det två centimeter vardera. Ja, enligt min goding har jag blivit mindre både här och var. Han märker det när han kramar på mig! :P På honom är det också en hel del som har hänt, men en hel del ölmage är allt kvar och det ska bort, bort, bort!!! Innan hösten. Vad ska jag ta och sikta på som mål då tro? Totalt femton centimteter bort från midjan innan hösten!? Kan vara rimligt eftersom det tagit mig en månad att fixa bort fem och det är två månader kvar. Deal!!

//D.D\\
... som fortsätter överläggningarna "off keyboard"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback