Comeback!?

Ja, nu kanske det kan bli av att göra en lite mer allvarligare comeback... Fast mycket beror nog på vädret också. Hihi. Jag jobbar ju på att få färg den här sommaren, samt komma ut och motionera mer. Det går faktiskt rätt bra med båda mina missions än så länge. Magen har jag inte vågat visa för solen än, men det får bli senare när vår lilla pärla är sjösatt och vi kan ta oss ut på sjön. Då kan jag nästan ligga och sola helnäck om jag så vill det. De som råkar kika på oss med kikare får helt enkelt skylla sig själva om de får syn på en mindre vacker (?) syn. Tyvärr kan jag ju dock inte säga att det går så bra med vår pärla, då det är en hel del som saknas innan det är dags för sjösättning. lessen i ögat

Annars är studierna i engelska över, förutom de två analyserande uppsatserna till litteraturen, men det kommer det med. Har siktat in mig på senare deadlinen som är i mitten på augusti och jag får hoppas att jag kan fixa till ett VG där med. Om en vecka ska jag in till Uni och kicka igång sommarkursen jag har bestämt mig för att gå. Interkultur. Ska bli intressant verkligen... Återkommer lite mer om det här framöver när jag själv vet mer om det. ler


//D.D\\
... som ska sätta igång med tegelstenen Illusionisten av John Fowles nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback