Äntligen!

Jag gick och lade mig som "vanligt fôlk" och gick upp som "vanligt fôlk" inatt... nästan. Vaknade till för ett trängande behov av att besöka toaletten vid tre och sedan vaknade J till och gick  upp. Och betedde sig som en liten treåring som ville ha uppmärksamhet, så jag sov väl inte supergott de sista tre/fyra timmarna, men ändå! Jag kom i säng kring elva och det har jag inte lyckats med på flera månader... Om man inte räknar de gånger när jag varit uppe i tjugofyra timmar och gått och lagt mig på eftermiddagen någon gång, men det är något helt annat. Yay... Fast jag tänker inte heja alltför mycket förrän det visar sig att jag kan komma i säng som "vanligt" ikväll också. Ja, ja. Nu ska jag återgå till vår "vilda" diskussion om Pride and Prejudice, vilken är igång för fulla muggar. Hur kul som helst när det blir något av saker och ting. Förra gången floppade ju diskussionen över FC helt och hållet... men inte denna gång. Måste kika igenom ett par kapitel i ovan nämnda bok nu för att se om jag kan gå med på ett argument eller inte!

//D.D\\
... som känner energin komma tillbaka successivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback