Ber om ursäkt...

... för min frånvaro kära läsare! Någon eller ett par av er har tydligen varit inne ofta och kollat efter nyheter från mig. Hihi. Kollade ju statistiken nyss och det känns otroligt kul att antalet sidvisningar och unika besökar bara ökar och ökar. Kuligt! Jag hoppas verkligen att jag håller intresset vid liv så att ni hänger kvar och läser mina svamliga tankar. Det är ju ändå så att varje skribent vill ha i alla fall ett par läsare till de tankar hon/han sätter på pränt - oavsett i vilken form det förekommer. Ja, och när vi ändå är inne på den bit om form och så vidare kan jag meddela att mitt senaste försök att få dikterna publicerade blev också refuserat. Lite lessen i ögat blev jag allt, men har nu börjat fundilera på om jag inte ska försöka leta rätt på ett litet och billigt tryckeri som kanske kan trycka min diktsamling. Ja, lite "kan själv" - känsla över det hela tänkte jag! Hur jag ska lyckas distribuera ut böckerna är en senare fråga som jag får ta ställning till om/när det blir aktuellt.

Nu ska jag roa mig lite med Virgina Woolf hade jag tänkt mig, men oroa dig inte... Jag återkommer inom en timmer eller två med nya svamliga tankebubblor åt dig!

//D.D\\
... säger inte farväl utan på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback