Dålig uppdatering pga dålig sömnvana

Eller jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på egentligen!? För nog har jag sovit inatt och även under dagen. Totalt femton timmar; sex timmar på soffan och nio i sängen. Tvärslocknade på soffan efter att jag pulat klart med bloggen igår! Hann inte ens ta mig in till sovrummet, men J satt ju och spelade till klockan sex imorse ändå... Så han lät mig sova på soffan, då jag såg helt färdig ut. Samma här under dagen, fast då hade jag gott sällskap av J som hållit sig uppe flera  nätter i rad igen. För hans del har det inte lyckats något vidare att vända rätt på dygnet, men nu är ju tentan med fast tid avklarad så... Om han känner för att sitta med hemtenta på nätterna så är det upp till honom - finns ju inga bestämmelser om när en sådan ska göras, eller hur!?

Nu ska det snart bli en liten promenad, med betoning på liten, till macken och även bagarna runt hörnet ska få en påhälsning. Det får bli en kebabtallrik så här lagom efter all påskmat... Helt otroligt slobbigt, jag vet, men idag är det premiär på So you think you can dance - Scandinavia och det ska firas ordentligt! Någon av er läsare som ska titta?

//D.D\\
... återkommer nog senare med kommentarer om programmet eller något annat.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jepp, jag ska bänka mig. Eller jag har bänkat mig. Såg ut som han Tobias som dansade med Tina i Let´s Dance är med?!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback