Den nittonde timman

Ja, den tjugonde timmen i vaket tillstånd påbörjas till och med om tio minuter (hon är 11:45 nu)... Det börjar helt klart kännas i mind and body kan jag tala om för dig. Blir nog helt klart ett par timmars tupplur snart tror jag om jag ska orka med resten av dagen. Har precis varit och hämtat upp tvätten och jag är ännu mer förälskad i de nya gardinerna, trots att de är alldeles skrynkliga och så. De kommer inte komma upp idag (läs den här veckan - eller månaden) fast jag mår bra av bara vetskapen att de finns att hänga upp när tid, lust och ork infinner sig. Just nu börjar energinivån sjunka hastigt, så... Fast det är också dags för något att äta också och det kanske kan få mig att orka fixa lite mer med den jag har tänkt mig. Badrummet har jag bara förgjort i, men själva skurandet har inte påbörjats. Attans rackarns! Det är faktiskt ett av mina få MÅSTEN som är kvar för idag, så det blir påfyllning av energi i form av något ätbart och sedan kör jag på. Lite i alla fall... det nödvändigaste... och kanske lite till... eller inte. Beslutsångest kallas det va!?

//D.D\\
... fortsätter dividera med sig själv över en skål med fil och flingor... tror jag!? *flin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback