En film senare...

Jag valde helt enkelt en ny stilmall och typiskt nog hittade jag vart man ändrade teckensnitt och så vidare på den... haha Fast nu har jag nog ändrat färdigt för idag! Det är första gången jag ändrar utseende på bloggen sedan jag började skriva här, så bare with me okey!? I stora drag är jag helt grön vad det gäller att designa min blogg, men inte vad det gäller att skriva. DET kan jag i alla fall! Imorgon kommer jag tillbaka som vanligt med mina svammel inlägg ler

Till filmen förresten! Om den här mjukporrisen som trean visar inatt får en stjärna - då är fasiken Bullocks film värd tre minst. Den underhöll mig och lockade mig till skratt x antal gånger och för min del är det värt tre stjärnor. Att den andra filmen jag nämnde tidigare får en stjärna överhuvudtaget förstår jag verkligen inte. Uschi! Dålig stil tycker jag...

//D.D\\
... loggar ut från det vida värdsliga nätet för idag nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kollade också på Bullock. Och jag tyckte den filmen var helt okej. Ingen superduper film, men ja... den var okej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback