En liten update...

Inget spelande än faktiskt... Vi har tagit tag i en del grejer som legat och pockat på vår uppmärksamhet länge nog nu. Med andra ord sådana där saker som att mejla till båtverkstad för att höra om det finns något som kan göras med Pärlan... och sådana grejer! Sedan har vi bokat in besök hos svärföräldrarna imorgon - great!! Gissa om vi kommer bli bortskämda med god mat, bastubad och härlig promenad... och så trevligt sällskap såklart. Sedan är det inbokat en påskmiddag hos Farmor Anka på påskaftonen, då faster med gubbe och barn (ett av de i alla fall) kommer. Kuligt! Det är inte ofta man träffar dem, trots att det bara är fem mil till staden de uppehåller sig i. Lite dåligt av oss kanske!? Ah ja... Nu har min delaktighet i de årliga middagarna hos Farmor Anka ökat i antal också, så nu får de se mig oftare. Om J har lust att haka på imorgon - det visar sig! Kanske blir för mycket för honom med två påskmiddagar i rad!? Haha. Inget gottis har det blivit ikväll, men det kanske är lika bra eftersom jag misstänker att det blir desto mer av den varan de kommande dagarna. Ett måste till påsken är dock:


image80


Den som läst min blogg från start hehe, vilket inte är så många, vet exakt vad det här är eftersom jag skrev om det förra påsken också! Vet inte hur många andra det är som vet vad det är annars, eller hur många av mina läsare som äter detta?? Hursomhelst är det ett absolut MÅSTE till påsk för min del... Mums!

//D.D\\
... loggar - på riktigt denna gången - in och leker hjältinna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback