Finally back in business

Smått irriterande är det när varken inloggning på blogg eller mejl fungerar som det ska. Att det är lite överbelastat på bloggen kan jag faktiskt stå ut med, då de är i en ombytesfas. Ja, blogg.se ska nämligen byta bloggplattform och gått ut med info om varför det är segt och så vidare. Det är ju pga den fullkomliga explosion av bloggare som kommit ut här i bloggträsket. yay

Vad gäller inloggningen till min mejl är jag mindre glad över att det strular - just idag! Väntar information om strulet kring anmälan till höstens kurser och kan fortfarande inte komma åt min mejl (använder passagen som seriös hrm? mejladress). Sedan klockan 11.00 cirkus gurkus till och med nu... Det blir nio timmar och jag hoppas verkligen att det inte finns något viktigt mejl liggandes i min inkorg när - eller ska jag skriva om? - jag kommer åt den. grr

Nej, nu är det dags att slå sig ner i tv-soffan för att kolla in lite sköna moves igen! Återkommer om det går... Annars dyker jag upp under morgondagen med kommentarer osv.


//D.D\\
... piruettar sig till soffan och sjunker graciöst ner i en skön pose!

Kommentarer
Postat av: Sneaker

Du får lära mig lite schyssta moves.. Jag är graciös som en sjöelefant nämligen *S*
Och det där med "gammal hagga", eeuhhm...okej, ska skärpa mig:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback