Förälskelse i paint - eller!?

Ja, jag har mer och mer gått över till att skapa egna bilder till veckans bild, då jag känner mig skurkaktig när jag lånar andras bilder utan att fråga. Mmm, det är visserligen inte så svårt att fråga faktiskt, men jag är ju alltid så ivrig och vill få upp bilden... så då har jag kommit på att det går lättare att ta en skärmdump och använda paint / bara använda mig av paint för att fixa till bilderna jag vill ha upp som veckans bild. Min konstnärliga talang går väl helt klart att diskutera och får gärna göras också om du verkligen måste, men bara så du vet... Jag VET att jag är allt annat än duktig på att rita, måla och så. Det enda jag känner mig lite bra på inom det området är färgkombinationer... men det är en helt annan historia som jag inte ens börjar på. För din skull min käre läsare! *flin*

//D.D\\
... som ska ställa sig i duschen för att kanske piggna till för en timme eller två.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! :)

Jag har vunnit en tävling där jag får en egen domän,
men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska heta.

Lia.se eller LiaFlorenz.se

Vad tycker du? Tacksam för svar!

http://mydearbylia.blogg.se/1204991884_frga.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback